Hoe kunnen wij je helpen?

Zending beschadigd?

Zending (verpakking) beschadigd?

Indien u bij aflevering constateert dat de verpakking beschadigd is verzoeken wij u dit te melden bij de chauffeur van DHL.
Hij zal op zijn handterminal invoeren dat u tekent voor ontvangst voor een beschadigde zending.

Wel schade maar niet zichtbaar aan de verpakking?

Indien de schade aan de zending niet zichtbaar was bij ontvangst en u de schade pas later ontdekt,
vragen wij u dit te melden bij onze klantenservice.
Een zending met beschadigde producten dient wel binnen 3 werkdagen aan ons gemeld te worden na ontvangst van het pakket.

Om een schademelding in behandeling te kunnen nemen, hebben wij de volgende informatie nodig:

  • DHL zendingsnummer en / of weborder ordernummer ( bv NL12345)
  • Een bereikbaar telefoonnummer van u.
  • Foto's per mail van het geopende pakket waarbij de inhoud en de binnen verpakking duidelijk zichtbaar zijn samen met de beschadiging van de artikelen.

Wij nemen dit dan op de eerst volgende werkdag direct in behandeling
en houden u op de hoogte van het verloop daarvan.

  • Snelle levering
  • Deskundige klantenservice
  • Uitstekende garantieafhandeling
  • Betrouwbaar
  • Sinds 1977
  • Veilig betalen via vele betaalmethoden
Sluiten assortiment
Sluiten Menu

Klantenservice

Algemeen