Garantie bij van Hattem Horeca

Op nieuwe, bij van Hattem Horeca BV gekochte apparatuur geldt een garantietermijn van 1 jaar na factuurdatum.
Op bestelde onderdelen zit een garantietermijn van 3 maanden na factuurdatum.
Een reparatie binnen de garantietermijn is kosteloos althans inclusief arbeid en het defecte onderdeel.

Voor kleinere producten vragen wij u deze naar ons op te sturen. Voeg wel een kopie toe van uw aankoopbewijs en een duidelijke omschrijving van de klacht.

Breng zelf uw defecte apparaat en maak gebruik van onze "Klaar terwijl u wachtservice"

Uw reparatie wordt dan meestal binnen 1 uur uitgevoerd. Ideaal als u niet zonder uw apparaat kunt. Hiervoor dient u wel een afspraak met ons te maken. Bel of mail ons voor deze service.

Voor grotere producten zoals bijvoorbeeld een vaatwasser of grote vriezer regelen we een monteur.

Het is niet mogelijk om een product te laten repareren via van Hattem Horeca die elders is aangeschaft.