Wij gebruiken cookies. Akkoord
Hoe kunnen wij je helpen?

Retourneren

Retourneren
Vergissen is menselijk en daarom doen wij niet moeilijk met ruilen.
Omdat dit extra handelingen met zich mee brengt hanteren wij een aantal regels;

Waar moet ik op letten bij ruilen?

Als zakelijke koper is de wet kopen op afstand niet van toepassing.
Toch geven wij u als "zakelijke klant" 7 dagen bedenktijd (afleverdatum meegerekend).
Binnen deze tijd bepaalt u of het product u bevalt of niet.

Bij annulering of retournering wordt 25% van het totale aankoopbedrag (ex btw bedrag)
in rekening gebracht tenzij schriftelijk anders overeengekomen.

Verzendkosten worden niet vergoed.

Indien een product speciaal voor u besteld of geproduceerd is kan deze niet worden geretourneerd.

Waar moet ik op letten bij ruilen?

  • U mag het product uit de verpakking halen en bekijken.
  • Als het product U niet bevalt, dan mag U het product (indien mogelijk in de originele verpakking) zonder opgaaf van reden retourneren.
  • Het product mag uiteraard niet gebruikt zijn.
  • U dient het pakket franco naar ons retourneren, de verzendkosten worden niet vergoed.
  • Retour sturen geschiedt op eigen risico, zorg dat U het product goed inpakt.
  • Mocht blijken dat het product beschadigd of gebruikt is, dan kunnen wij het product niet retour nemen en/of crediteren.

Wij verwerken je retourzending zodra wij hem ontvangen.
Voeg een kopie pakbon of factuur toe zodat we weten van wie de zending is.
Je ontvangt de terugbetaling dan zo spoedig mogelijk. Meestal is dit binnen 1 week.

De bedenktijd als particuliere klant is 14 dagen.

  • Snelle levering
  • Deskundige klantenservice
  • Uitstekende garantieafhandeling
  • Betrouwbaar
  • Sinds 1977
  • Veilig betalen via vele betaalmethoden
Sluiten assortiment
Sluiten Menu

Klantenservice

Algemeen